Post by fectperjuetogang on Feb 9, 2022 12:38:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fort Conquer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fort Conquer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mer alle ▞▞▞
▞▞▞ Fort Conquer 2022 version ▞▞▞
grapwpwpw jeg skal ha det hyggelig å se den nye for meg og hodet mitt rundt, og jeg har det hyggelig å høre at det er ment
Fint spill, men ingen tid går
Spillet er morsomt, men problemet mitt var at telefonen min alltid krasjet på grunn av grafikken. Vennligst fiks dette rotet, jeg vil gi 5 stjerner uten denne jævla grafikken ....
Jeg pleide å spille dette spillet tidligere og kom veldig langt, men jeg kan ikke finne ut hvordan jeg får tilbake den gamle kontoen min. Så jeg kommer ikke til å spille mer
Fienden kommer veldig fort i 290-stadiet jeg kan ikke gå videre til neste trinn jeg gir 0 stjerner, vær så snill å ta å gjøre
Re: Dette har vært en av mine barndomsfavoritter. Jeg ser fortsatt frem til flere oppdateringer og skysparende støtte. Fort Conquer har et stort potensial, fortsett med oppdateringene.
Fort Conquer 頭脳系 cid
Det er et fint spill, men på den lokale scenen sender fiendebyen ubegrensede tropper, så min forespørsel er å endre det
Bra app, elsker den
En ting gjør det dårlig monster oppgradering av krystaller Jeg liker dette spillet, men jeg har ikke lett råd til krystaller Det er vanskelig
Jeg elsker spillet, det er så bra grafikken og effekten når de angriper, det er så bra at jeg håper du legger til flere dyr
jeg liker dette
Jeg må begynne fra begynnelsen med å bytte telefon
Jeg likte ikke spillet. Det er så kjedelig
Den installeres ikke, men den har lastet ned, så hva skal jeg gjøre
Kunne vært mye bedre hvis nettet fungerte
Den er fantastisk og fantastisk
jeg spilte dette spillet fra 2015 til 2018 og jeg hørte at mange mennesker ikke liker dette, og jeg liker ikke dette, så vær så snill, gjør dette spillet enklere og nivåer, forresten, spillene dine suger...
Veldig veldig bra spill og fint spill, men fiks multiplayer-oppdatering betyr at dette spillet er på vara-nivå
Dr H APPNING BULLY I have a glich du liker katter BULLY jeg er uvennlig hvorfor gjorde ikke selv om de begge endte opp i generell hva var det skjer å si om myk la oss se er tazing folk noob du ok deretter gå foran deg ok. hva jeg du liker meg en gaing hva gjør denne solnedgangen du ok da
Veldig dårlig app min telefon hack
ET VELDIG BRA SPILL MEN HVORDAN MOTSTANDEREN I NIVÅ KAN SENDE MANGE TROPPER SAMTIDIG
Et godt strategisk spill
Jeg kan ikke installere denne appen
Fint spill og jeg elsker det takk
Bra spill, men oppdater nå
Du gir meg 200 mer krystall kan okkkkkkklkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk pleaseeeeeeeeeeereeereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeèeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dette spillet var bra. Men det eneste jeg er forvirret om er myntene. Kan du være så snill å gjøre belønningen større. Som hver gang du vinner en kamp får du 700 gullmynter 😁😁
Jeg elsker det. Det er så vanedannende, men jeg hater det fordi motstanderen min alltid er sterkere enn meg, og jeg synes det er så urettferdig.
Fort Conquer 頭脳系 cid
Fort Conquer 頭脳系 cid
veldig fint og veldig interessant spill
jeg liker dette spillet. nytt monster dette spillet
Dette er et bra spill
supar spill
kuta spill chate spill
er så bra spillet er så fint for tiden
Dance Clash: Ballet vs Hip Hop عمومی ubnq
Det er det styggeste spillet jeg noen gang har spilt når jeg utvikler kortene de viser seg å være det styggeste du noen gang vil se, og noen ganger sitter det fast og fortsetter en stjerne fra meg
den gratis krystallknappen vil fortsatt ikke fungere
Fort Conquer 頭脳系 cid
Gi oss flerspillermodus.
Dette spillet er greit, men krystallene er altfor vanskelige til å få nok. Jeg ville rangere 4 starter, men spillet ga meg ikke noen krystaller da jeg slo et nivå. Det sto at jeg fikk to, men la aldri til noen, så gi meg krystallene mine!
Utrolig spill, jeg likte det
Wow fint spill
Dette spillet er uendelig fantastisk, disse beistene ser veldig kule ut og når de smelter sammen blir de enda kulere.
bedre, men nivå 20 er veldig vanskeligere ......
Flerspilleroppdatering
Dette er det dummeste spillet hver dag